АКТУАЛИЗИРАЙТЕ ВАШАТА BLUEINJECTION ТЕХНОЛОГИЯ СЕГА. БЕЗПЛАТНО!

Вие сте собственик на автомобил Opel с BlueInjection Technology. Ние искаме да направим вашия автомобил по-чист и екологичен и затова оптимизираме управлението на двигателя на съответните модели на Opel с BlueInjection Technology. Това ще понижи емисиите на NOx в реални условия на експлоатация значително при отчитане на бъдещите емисионни стандарти, влизащи в сила от септември 2017 година.

 

С действието което ще предприемете сега, вашите автомобили ще получат най-последното технологично ниво на Opel в името на бъдещите изисквания за емисии.

Ние оптимизираме софтуера на двигателя. Вашите ползи:

Никакви разходи от ваша страна

Актуализациите отнемат по-малко от един час време

Не се повлиява разходът на гориво и динамиката

Намерете вашият дилър на Opel

Въведете някое от полетата по-долу:

СЕРВИЗНА ГОРЕЩА ЛИНИЯ

0800 627 1016

Какво е качеството на вашия AdBlue? Обадете ни се!

КАКВО Е OPEL BLUEINJECTION TECHNOLOGY?

BlueInjection е авангардна SCR дизелова технология от Opel която използва AdBlue®* за да намали допълнително нивата на азотни окиси и служи за постигане на по-чисти емисии.

 

*AdBlue® е регистрирана запазена марка на Verband der Automobilindustrie e.V.

Предишен
  • КОГА ДА ЗАРЕЖДАМЕ?

    Автомобилите оборудвани със система BlueInjection се нуждаят от редовно запълване с AdBlue® между препоръчваните сервизни интервали. Но не се притеснявайте, индикатор на арматурното табло ще ви информира когато нивата станат ниски.

  • КАК ДА ЗАРЕДИТЕ ADBLUE®?

    Заредете сами, благодарение на широката гама от налични бутилки. Или просто идете до вашия местен дилър на Opel за да заредите.

Следващ
Предишен
  • КОГА ДА ЗАРЕЖДАМЕ?

  • КАК ДА ЗАРЕДИТЕ?

Следващ

Технология BlueInjection

Гледайте видеото

НАЙ-ЧЕСТО ЗАДАВАНИТЕ ВЪПРОСИ ЗА BLUЕINJECTION AND ADBLUE®.

Какво е AdBlue®?

AdBlue® (наричан също Diesel Exhaust Fluid) е безцветна, без мирис, чиста и нетоксична течност съдържаща 32.5% урея и 67.5% вода.
Тя съдържа основно вода, замръзва при -11°C (32.5% концентрация има най-ниската точка на замръзване на разтвора на урея), така че за да се позволи на автомобила да работи при всякакви условия, всички AdBlue® резервоари са оборудвани с подгревател, който ще размрази достатъчни количества от течността за намаляване на емисиите.

Какво е SCR технология?

SCR означава Селективна каталитична редукция (Selective Catalytic Reduction) и представлява технология използвана за намаляване на азотните окиси (NOx) в отработилите газове на дизеловите двигатели. Нарича се AdBlue® (а също и Diesel Exhaust Fluid), 32.5%-ен разтвор на урея в чиста вода, и се впръсква в изпускателните тръби. Уреята в AdBlue® отделя амоняк (NH3) в отработилите газове, а той реагира при висока температура с азотните окиси (NO и NO2) в каталитичния конвертор за да формира безвреден азот (N2) и вода (H2O).

Има ли алтернативи на SCR технологиите?

SCR технологията е най-модерното решение за намаляване на емисиите. Тя е причина Opel да реши да въведе BlueInjection (SCR технологията на Opel) в цялата гама дизелови автомобили от началото на 2018 година.

Какво ще стане ако не заредя?

Ако AdBlue® резервоарът е празен, автомобилът няма да стартира двигателя когато се включи запалването! Това не е дефект, а принципно изискване за системата. Ако се достигне това ниво, системата ще изисква пълно зареждане за да може автомобилът да се рестартира.

На какво да обърна внимание когато купувам AdBlue®?
  • Първо, трябва да обърнете внимание на запазената марка AdBlue® и стандарта ISO 22241-1 както и DIN 70070.
  • Също така строго ви съветваме използвате бутилки и съдове със запечатваща връзка с отвора за зареждане (обикновено със завиващ се адаптер). По този начин намалявате риска от протичане.
  • И най-накрая, тъй като AdBlue® има ограничена трайност, проверете датата на изтичане на срока и.
Тъй като AdBlue® вече се използва в товарни автомобили, може ли AdBlue® да бъде зареждан на такива станции?

Не препоръчваме зареждането на AdBlue® помпи които съществуват на много бензиностанции за товарни автомобили и автобуси, тъй като потокът е силен за лек автомобил. В допълнение, повечето щуцери за камиони трябва да бъдат освободени чрез магнитна вложка в горната част на отвора, която не е налична при всички модели на Opel.

 

Добрите новини са че нараства броят на бензиностанциите в Европа, предлагащи AdBlue® помпи с по-слаб поток за автомобили. Зареждането с такава помпа е толкова лесно, колкото и зареждането с дизелово гориво.

Какво ще стане ако разлея AdBlue® върху автомобила и/или дрехите си?

Ако малки количества AdBlue® влезе в контакт с боята, например, изтрийте и ако е необходимо изплакнете с вода.
Ако разлеете AdBlue® върху дрехите и/или ръцете си просто ги измийте с чиста вода.

Има ли опция за по-голям AdBlue® резервоар?

Автомобилите на Opel нямат такава опция. За всеки автомобил има само един размер резервоар, който е оптимизиран по отношение компановка и тегло.

Кой е производител на AdBlue®?

AdBlue® е регистрирана запазена марка на VDA, за която Opel Automobile GmbH (фирмата собственик на Opel) има световен лиценз покриващ всички марки. Той се произвежда от химически компании, и само лицензирани производители и дистрибутори могат да използват името "AdBlue®".

Информация за нашите леки автомобили

Информация за нашите товарни автомобили

Close

Всеки резервоар за AdBlue® е оборудван със сензори които ще изпратят серия от съобщения когато нивото на течността намалее.

Ще има три интервала:

  • Когато оставащият пробег = 2,400 км (или по-нисък в зависимост от разхода на гориво) - предупредителна светлина ще се покаже на бордовия компютър.
  • Когато оставащият пробег е < 1,750 км - ще се появи предупреждение и ще се повтаря всеки път когато включите запалването.
  • Когато оставащият пробег = 900 км – предупредителна светлина ще свети докато заредите.

 

Внимание! Ако резервоарът за AdBlue® се изпразни, системата се нуждае е пълно зареждане преди автомобила да се рестартира.

Close

  • Отворът за зареждане е разположен до отвора за зареждане с дизелово гориво (или в задната броня в случая на Antara).
  • Капачката е цветна и може да се отвори на ръка.
  • Презареждането може да бъде направено с всички съвместими бутулки и фунии предлагани на много бензиностанции и магазини. Или пък можете да използвате една от помпите за презареждане с AdBlue® на някои от бензиностанциите, които са специално проектирани за леки автомобили. Не използвайте помпи за AdBlue® за камиони/промишлени машини.
  • Заредете сами, благодарение на широката гама от налични бутилки. Или идете при местния дилър на Opel за да презаредите.
  • Ако малки количества AdBlue® се излеят върху боята на автомобила, избършете ги и ако е необходимо измийте с вода.
Close

  • Иновативната SCR (Selective Catalytic Reduction) технология: BlueInjection е част от системата на Opel за обработка на отработилите газове.
  • Технологията BlueInjection директно впръсква AdBlue® в изпускателните тръби предизвиквайки химическа реакция, която намалява вредните емисии на азотни окиси, превръщайки ги в азот и водни пари, които са безвредни за околната среда.
  • AdBlue® е чиста, нетоксична, негорима и без мирис течност съдържаща 32.5% урея и 67.5% вода.
Close

Направили сме необходимото вашият автомобил да бъде ефективен при шофиране по начина по който е бил преди актуализациите що се отнася до разход на гориво, динамика и шумово ниво. Като следствие от актуализацията на управлението на двигателя, средният разход на AdBlue® ще се увеличи. Моля открийте важните данни по-долу:

900 км преди AdBlue® резервоарът ви да се изпразни ще получите това продължително съобщение:
Стартирането на двигателя ще бъде спряно след 900 км.

Ако получите това съобщение моля заредете поне 5 л AdBlue®.

Когато резервоарът е напълно празен двигателят няма да стартира.

 

* Консумацията може да варира в зависимост от стила на шофиране и натоварването на автомобила.
** Резервоарът трябва да бъде напълно зареден.

 

Разход на гориво:

 

Insignia 2.0 CDTI
Разходът на гориво в л/100 км: градски 5.8 - 5.5, извънградски 4.0 - 3.6, комбиниран 4.7 - 4.3,; CO2 емисии г/км: комбинирани 124 - 114.

Съгласно регламенти R (EC) No. 715/2007 (в съответно приложимите версии).