Предишен
  • КОНТАКТИ И ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ

    Не сте открили отговори на въпросите си във Въпроси и Отговори? Нуждаете се от помощ или търсите още информация? Не се колебайте да се свържете с нас. Нашият екип ще бъде готов да ви обслужи денонощно.

     

    Обадете се

    Безплатен телефонен номер: +800 1204 472

    Платен местен телефонен номер: +359 2 492 59 08

    Международен телефонен номер: +800 8002 2334

     

    Изпратете ни имейл

    onstar.europe@onstar.com

    Напишете ни писмо

    OnStar Europe Ltd.

    Luton HQ & Training Center

    Osborne Rd

    Luton, Bedfordshire

    United Kingdom

Следващ

OPEL ONSTAR ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ

Секция Въпроси и Отговори


Общи

Кога ще се предлагат автомобилите със система OnStar?

OnStar ще се предлага при автомобилите от моделна година 2017.

Кои автомобили ще разполагат с OnStar?

OnStar се предлага в цялата ни гама от леки автомобили - от Karl/Viva дo Insignia.

Как да получа OnStar?

OnStar ще се предлага серийно при нива на оборудване Sport, Cosmo и OPC, както и допълнително при другите нива. Моля, вижте конфигуратора на сайта за наличност. Когато купувате вашия нов Opel/Vauxhall, вашият дилър ще ви обясни как да получите OnStar и ще активира услугата онлайн.

Как да започна да използвам OnStar?

След като закупите автомобил, оборудван с OnStar, вие трябва да се регистрирате и да активирате OnStar. Ще получите писмо на електронната си поща от Opel - просто натиснете връзката в него, за да завършите процеса на активиране. Ако закупите оборудван с OnStar автомобил от предишен собственик, просто натиснете бутона Service, за да говорите със служител на OnStar за създаване и настройка на вашия OnStar aкаунт. Ако имате въпроси, натиснете бутона Service, за да говорите със служител на OnStar.

Как да получа достъп до моя OnStar акаунт?

След като акаунтът ви бъде създаден и настроен, вие ще получите достъп до вашия OnStar акаунт чрез myOpel.

Всички услуги ли са налични при всички автомобили?

Може би има някои услуги, които не са на разположение при някои автомобили - моля, вижте раздела "особености на моделите" за повече информация.

Мога ли да получа OnStar в сегашния си автомобил?

OnStar се предлага само в новите модели на Opel и може да се поръча за повечето автомобили от моделна година 2017. OnStar не може да се добави към оборудването на съществуващи автомобили.

Мога ли да получа OnStar при други автомобилни марки?

OnStar е уникална услуга, която се предлага само при автомобили Opel.

Как мога да прекратя абонамента си?

Можете да спрете да ползвате услугите на OnStar по всяко време, макар че се надяваме да не го правите. Можете да се свържете онлайн с вашия OnStar aкаунт и да се отпишете там, както и да натиснете бутона Service в автомобила и да говорите със служител, който ще ви помогне.

Ще работи ли OnStar когато пътувам в чужбина?

Да, услугите на OnStar са достъпни в цяла Европа. Моля, вижте списъка с държави в раздела "Получаване на OnStar", които показват къде се предлагат услугите на системата.

Моята застрахователна агенция ще получава ли данни?

Не, вашият застраховател няма да получава никаква информация от нас. Всъщност вашите данни няма да бъдат споделяни с никакви трети лица, освен ако вие не пожелаете да ги споделим.

Кои езици ще говорят служителите на OnStar?

Услугите на OnStar ще бъдат на разположение на 20 езика - английски, френски, немски, испански, италиански, нидерландски, полски, португалски, български, чешки, датски, финландски, гръцки, унгарски, норвежки, румънски, руски, словашки, словенски и шведски.

Как да избера моя език?

Вашият OnStar акаунт ще бъде настроен на избрания от вас език при включване. По всяко време можете да промените езика в профила си, като отидете на страницата "моя профил".
По всяко време можете да промените езика, на който служителите на OnStar комуникират с вас и в инфоразвлекателната система (виж езиците във въпроса по-горе). Ако е избран език извън списъка, ще бъдете свързани към служител, говорещ английски.

Мога ли да опитам OnStar безплатно?

Да, всеки нов автомобил, закупен с OnStar, ще разполага с дванайсетмесечен безплатен пробен период на услугите OnStar.

Когато пътувам в друга страна, ще бъда ли таксуван допълнително от OnStar в случай, че се обадя на служител на OnStar?

Когато сте в автомобила, вие няма да бъдете таксувани за връзката със служител чрез системата OnStar.

Кога ще започне 12-месечния пробен период за услугите на OnStar?

Вашият 12-месечен пробен период започва да тече на датата на регистрация на автомобила - в същия ден като гаранцията на превозното средство.


 Ценови

Трябва ли да плащам за услугите на OnStar?

При закупуване на автомобил с OnStar, трябва да се регистрирате за услугите OnStar, за да активирате безплатния 12-месечен пробен период. След изтичане на пробния период, ще трябва да се абонирате за OnStar. Моля, вижте раздела "след пробния период" за повече информация.

Мога ли да опитам OnStar безплатно?

Да, всеки нов автомобил, закупен с OnStar, ще разполага с дванайсетмесечен безплатен пробен период на услугите OnStar.

Кога ще започне 12-месечния пробен период за услугите на OnStar?

Вашият 12-месечен пробен период започва да тече на датата на регистрация на автомобила - в същия ден като гаранцията на превозното средство.

Колко ще струва OnStar след първите 12 месеца?

След пробния период, едногодишен абонамент за услугите OnStar (който не включва мобилен план за данни за Wi-Fi услуги) ще струва хх евро на година. Тази цена е предварителна и може да се промени.

Колко струва да се обадя на OnStar от автомобила?

Можете да се обаждате на OnStar колкото пожелаете - няма допълнителна такса за обажданията, които правите.

Когато пътувам в друга страна, ще бъда ли таксуван допълнително от OnStar в случай, че се обадя на служител на OnStar?

Когато сте в автомобила, вие няма да бъдете таксувани за връзката със служител чрез системата OnStar.


Аварийни ситуации

Какво ще се случи, ако натисна неволно червения бутон SOS?

Понякога се случват такива неща, така че това не е проблем. Когато се свържете със служител на системата, той само ще провери дали случайно не може да ви помогне с още нещо.

Какво ще се случи, ако претърпя злополука на място, където има лоша връзка или няма мобилно покритие?

По-голямата антена на покрива на системата OnStar осигурява по-силен сигнал в сравнение с мобилния ви телефон дори ако сте в зона на лошо покритие. Въпреки това, когато няма мобилно покритие, услугите OnStar може и да не са на разположение.

Мога ли да използвам моята услуга за пътна помощ чрез OnStar?

Чрез OnStar ние предоставяме на нашите клиенти достъп до първокласната служба за спешна пътна помощ Opel Roadside. Ние сме в състояние да предоставим на нейните служители различна информация за превозното средство и при определени обстоятелства за местоположението му. В момента не сме в състояние да предоставим тази услуга с други служби за спешна пътна помощ.

Как работи услугата за пътна помощ?

Системата OnStar осигурява услугата за пътна помощ Roadside assistance.
Ако сте в рамките на покритието на Opel Roadside Assistance и отговаряте на потребителските условия на Opel, до вашето местоположение ще бъде изпратен екип от професионалисти за отстраняване на проблема. Ако сте извън рамките на покритието на Opel, може да се наложи да заплатите за оказването на пътна помощ.

При какъв вид спешни случаи може да ми помогне OnStar?

OnStar може да ви помогне при всички възможни спешни случаи, свързани с автомобила. Независимо дали става дума за пътна злополука, спешен случай от медицинско естество в автомобила или станете свидетел на произшествие на пътя и искате да уведомите службите за спешна помощ. Просто натиснете червения бутон SOS и ние можем да помогнем.

Наличен ли е OnStar при аварийни ситуации?

Не, OnStar може да предостави много повече възможности, освен помощ в извънредни ситуации. Можете да се свържете c OnStar чрез синия Service бутон в колата или чрез приложението myOpel/MyVauxhall. Ако имате нужда от адреса на известен нов ресторант, искате да проверите каква е предупредителната светлина на таблото или ако сте забравили да заключите колата си, ние сме тук за да ви помогнем 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината.

Винаги ли работи OnStar?

Услугите OnStar разчитат на безжични комуникационни мрежи и системи за сателитно позициониране. По-голямата антена на OnStar на покрива осигурява по-силен сигнал в сравнение с мобилен телефон, което помага на по-добрата връзка на OnStar с вас и вашия автомобил дори ако сте в зона на слаб обхват, но е възможно да има и отдалечени области, в които услугите OnStar да загубят сигнал и да не могат да работят.

Как работи услугата за пътна помощ?

Системата OnStar осигурява услугата за пътна помощ Roadside assistance.
Ако сте в рамките на покритието на Opel Roadside Assistance и отговаряте на потребителските условия на Opel, до вашето местоположение ще бъде изпратен екип от професионалисти за отстраняване на проблема. Ако сте извън рамките на покритието на Opel, може да се наложи да заплатите за оказването на пътна помощ.


Смартфон приложение

За кои мобилни устройства е достъпно приложението myOpel/My Vauxhall?

Приложението myOpel ще бъде на разположение за мобилни устройства с Android и IOS.

Как мога да изтегля и да инсталирам приложението myOpel/My Vauxhall?

Приложението myOpel/My Vauxhall е достъпнo за изтегляне от Google Play Store и Apple App Store.
Приложението ще бъде на разположение от края на лятото.


Асистиране при откраднат автомобил

Кой има разрешение да блокира запалването?

След като автомобилът е обявен за откраднат, служителят на OnStar може да задейства блокировката на запалването.


Диагностика

Виждам предупредителна светлина на таблото на моя автомобил. Може ли OnStar да ми обясни какво означава това и да ме посъветва за предприемане на адекватни действия?

Да. Можете да натиснете бутона Service по всяко време и служител на OnStar ще проведе дистанционно основна диагностична проверка на главните системи във вашия автомобил дори по време на движение.


Въвеждане на дестинация

Moят автомобил Opel не е оборудван с оригинална навигационна система, но мога ли да използвам функцията за изтегляне на дестинация на OnStar?

Не. Функцията за изтегляне на дестинация изисква фабрично инсталирана навигационна система, както и съответните картови данни.

Как работи?

Натиснете бутона Service и попитайте за вашия интересен обект (POI) или адрес. Служителят ще изпрати желания адрес директно във фабрично инсталираната навигационна система. След като служителят приключи разговора, адресът ще се вижда на навигационната система. Изберете адреса и навигационната система ще изчисли маршрута.


Поверителност и сигурност на данните

Какви (лични) данни се споделят с OnStar и за какви цели?

OnStar ще събира лични данни само с цел да ви идентифицира и да ви предоставя услугите, за които сте абонирани.

Мога ли да предотвратя използването на моите данни от OnStar?

OnStar няма да предава вашите данни на трети лица без ваше съгласие.

Следи ли ме OnStar и знае ли къде съм?

OnStar не ви следи. Вие можете да контролирате кога OnStar използва вашето местоположение, а бутонът Privacy ви дава възможност да скриете местоположението си по всяко време. Ако промените решението си, можете отново да натиснете бутона Privacy, за да разкриете вашето местоположение за услугите OnStar. Само в случай на аварийна ситуация това правило ще бъде елиминирано, за да запазим вашия живот.

Какви данни се събират?

OnStar събира само данни, които вие споделяте с нас, за да ви предоставим услугите OnStar, за които сте абонирани. Информация за клиента - като име, адрес, email, информация за сигурност като PIN, контакти при спешен случай (ако искате да се обадим на ваш близък при спешен случай с вас)
Данни за автомобила - като пробег, налягане в гумите, време за смяна на маслото, ниво на горивото, диагностика
Местоположение на автомобила - за да предложим изтегляне на дестинация, помощ при откраднат автомобил и спешна помощ.

Мога ли аз да решавам какви данни ще се събират?

Да, можете. Ние ще ви поискаме основна информация за клиента при регистрация, така че да можем законно да ви предоставим услугите на OnStar. По ваше желание можете да споделите допълнителни данни, напр. контакт за спешни случаи, при регистрацията или по-късно.

Как да разбера какви данни събира OnStar?

Когато се регистрирате за OnStar, ние ще ви предоставим подробна информация за това какви данни се събират и за какво се използват.

Как ще се използват тези данни?

Данните, събирани от OnStar ще се използват само за предоставяне на услугите, за които сте абонирани. Ние никога няма да изпращаме ваши данни за използване от трети лица без ваше съгласие.

Ще се изпращат ли данните в чужбина?

Всички данни за услугата OnStar ще бъдат съхранявани на нашите сървъри в Германия и ще останат в Европа. Някои от общите данни за клиента биха могли да бъдат прехвърляни през сървъри в САЩ, например за целите на фактуриране и обработка на плащане. За подробности вижте нашата декларация относно личните данни.


След моя пробен период

Как да купя услуги и данни след пробния период на безплатно ползване?

Повече информация можете да намерите в раздела "след пробния период".